ترجمه مقاله Sensory brand experience and brand loyalty Mediators and gender differences - ای پی سافت - EPSOFT Skip to main content

 

 

در دنیای امروز، که اطلاعات و دانش به سرعت در حال گسترش است، درک درست و جامع از مقالات علمی و آکادمیک به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. با این حال، زبان می‌تواند یک مانع بزرگ در دسترسی به این اطلاعات ارزشمند باشد. به همین جهت، ترجمه مقالات آکادمیک نه تنها یک فعالیت ضروری، بلکه یک پل ارتباطی میان زبان‌ها و فرهنگ‌هاست. چنین شد که برای بهبود کیفیت دانش آکادامیک تصمیم به ترجمه مقالات در رشته های مختلف گرفتم و آن را رایگان در اختیار دانش جویان قرار میدهم.

 

 

 

 

ترجمه مقاله :

تجربه حسی برند و وفاداری به برند: میانجی‌گری‌ها و تفاوت‌های جنسیتی

 

مقدمه و بخش از مقاله :

چکیده

تجربه حسی برند، یک تجربه بنیادی و محوری در ارتباط با برند به شمار می‌رود. با این حال، سازوکار تأثیرگذاری آن روی پیامدهای مرتبط با برند همچنان نیازمند شفاف‌سازی است. این پژوهش با هدف بررسی سازوکار تأثیرگذاری تجربه حسی برند بر وفاداری به برند، یک مدل مفهومی ساختاری جدید (SEM) را پیشنهاد کرده و با استفاده از نرم‌افزار SmartPLS 4 مورد آزمون قرار می‌دهد. داده‌ها از طریق یک پرسشنامه آنلاین از 304 مصرف‌کننده چینی جمع‌آوری شده است. نتایج نشان می‌دهند که تجربه حسی برند نقشی حیاتی در تقویت وفاداری به برند ایفا می‌کند. این تجربه، هم به طور مستقیم و هم به طور غیرمستقیم بر وفاداری به برند تأثیر می‌گذارد. قدرت میانجی‌گری نگرش به برند بسیار بیشتر از قدرت میانجی‌گری ارتباط برند با خود (brand-self connection) است؛ این بدان معناست که در برخی شرایط، ایجاد یک پیوند عاطفی قوی برای موفقیت برند ضروری نیست. یافته‌های پژوهش همچنین اثر تعدیل‌گر جنسیت بر روابط موجود در مدل را نشان می‌دهد. تفاوت کلیدی جنسیتی این است که در گروه مردان، مسیر میانجی‌گری از طریق ارتباط برند با خود وجود ندارد، در حالی که این مسیر در گروه زنان دیده می‌شود. این مطالعه، تحقیقات مربوط به تجربه برند را گسترش داده و بر توسعه وفاداری به برند و لزوم در نظر گرفتن تفاوت‌های جنسیتی هنگام تدوین استراتژی‌های بازاریابی حسی تأکید می‌کند. به ویژه برای زنان، ایجاد تجربیات حسی برند که برانگیزاننده‌ی اتصالات عاطفی قوی باشد، تأثیر مثبتی بر وفاداری به برند دارد.

کلمات کلیدی: تجربه حسی برند ،وفاداری به برند، نگرش برند ،ارتباط برند-خود، جنسیت

 


دانلود مقاله به زبان اصلی (Sensory brand experience and brand loyalty Mediators andgender differences)

دانلود ترجمه مقاله (تجربه حسی برند و وفاداری به برند: میانجی‌گری‌ها و تفاوت‌های جنسیتی)

 

برای سفارش ترجمه با هزینه مناسب و کیفیت آکادمیک به تلگرام ما پیام دهید.

(برای سفارش اینجا را کلیک کنید.)

 

 

 

برای دریافت و اطلاع از بقیه ایردرآپ ها پیج و کانال ما را دنبال کنید.

از طریق این لینک ثبت نام کن و ۵ میلی طلا هدیه بگیر

 

به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما سر بزنید تا اخبار و آموزش های حوزه بازار سرمایه را دنبال کنید :

 

 

Instagram (Page Financial market) :  https://instagram.com/bazar_bors_iran

channel telegram: t.me/Bazar_bours_iran98

 

 

📦 با احترام به تمام کاربران فایل ها و مطالب این سایت رایگان / بدون پسورد / بدون نیاز به ثبت نام در سایت و همچنین از نظر حجمی فشرده شده می باشد.

 

چطور با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام کنیم؟

 

لوگوی صرافی

نام صرافی

تخفیف کارمزد

IP خارج از ایران

لینک ثبت نام

کوینکس
دارد نیاز دارد ثبت نام با تخفیف کارمزد
  کوکوین دارد نیاز ندارد ثبت نام با تخفیف کارمزد
او ام پی فینکس
دارد نیاز ندارد ثبت نام با تخفیف کارمزد
نوبیتکس دارد نیاز ندارد ثبت نام با تخفیف کارمزد

کی سی ایکس

دارد نیاز ندارد ثبت نام با تخفیف کارمزد